|
Post by Rektor Malwin Hammelton on Jul 9, 2009 16:18:44 GMT 2
Gryffindor+Hufflepuff årgang 6 og 7
|
|
|
Post by Rektor Malwin Hammelton on Jul 9, 2009 16:20:10 GMT 2
Rawenclaw+Slytherin årgang 6 og 7
|
|
|
Post by Rektor Malwin Hammelton on Jul 9, 2009 16:21:33 GMT 2
Rawenclaw+Hufflepuff årgang 3,4 og 5
|
|
|
Post by Rektor Malwin Hammelton on Jul 9, 2009 16:25:23 GMT 2
Slytherin+Gryffindor årgang 3,4 og 5Der er sket en lille fejl men dette skema er til Slytherin og Gryffindor elever på årgang 3,4 og 5.
|
|
|
Post by Cornelia McKenzy on Jul 24, 2009 21:19:09 GMT 2
Nu sad jeg sammen med admin da noget af det blev lavet så jeg kan godt forklare jer hvorfor det er som det er.. Thane: timerne er to moduler samlet - ingen pause imellem - altså er der angivet hvornår timen starter og hvornår timen slutter. de tilfælde hvor der er delt et modul op har admin godt nok ikke noteret noget. Men Man skal tænke 45 min. pr. halve modul og dave. Han gjorde sådan fordi det var komplet uoverskueligt og rigtig svært at få det til at hænge sammen når der skulle laves omkring 14 forskellige skemaer
|
|
|
Post by Horatio Edward Tennant on Jul 25, 2009 12:32:27 GMT 2
Nu har jeg efterhånden erfaret at der har været mange, der har sat tvivl ved forkortelserne. Så jeg tog mig den frihed at udarbejde en liste over betydningerne. =)
Fag:
S: Spådom E: Eliksir TM: Talmagi BO: Botanik BE: Besværgelser OR: Oldtidens Runer A: Astronomi MS: Muggler Studier FL: Flyvning MH: Magiens Historie MDPP: Magiske Dyrs Pasning og Pleje FMMK: Forsvar Mod Mørkets Kræfter FO: Forvandling
Undervisere:
LSB: Leander Sylvester Blakeney (Botanik) FPS: Fanny Pollux Stradivarien (Spådom) SA: Saga Anckarstierna (Eliksir) HA: Heinrich Adler (Astronomi) ARE: Anastasia Rosalie Edelweiss (Magiens Historie) TF: Thane Follo (Forsvar Mod Mørkets Kræfter)
|
|
|
Post by Lucas Menarton on Aug 2, 2009 18:40:11 GMT 2
Hey det er bare en ide: hvad med at lærerne når de har tid sender en pm ud til alle deres elever om hvornår der vil foregå en time. fx. Spådoms lærern sender dagen før sine elever at i morgen d.8 aug kl 12 (rigtigt tid) vil der for dem der kan være online være time i Spådom? hvad siger i til det?
|
|