|
Post by Rektor Malwin Hammelton on Sept 30, 2009 13:20:25 GMT 2
Kære allesammen.
som i sikkert har bemærket så har admin ikke været online i meget meget meget lang tid. Dette skyldes et pludselig og meget tragisk samt sørgeligt dødsfald. Skæbnen ville desværre ikke længere, at Jakob skulle være på denne jord.
Jeg føler, som den der har været i nær kontakt med Jakob, og da jeg har hans koder osv. at jeg skulle meddele dette. Men jeg håber også, at i alle forstår han var en af mine bedste venner og det har været et hårdt tab.
Ikke desto mindre, kræver dette, at siden får sig en ny admin. En der vil overtage arbejdet. I kan melde jer her. Jeg skal nok forsøge, at få holdt øje med det hele. Men jeg er ikke i stand til, at bestyrer siden. Da jeg har alt for mange ting at tænke på.. Jeg vil selvfølgelig gøre arbejdet så godt jeg kan. Men jeg har brug for noget seriøst hjælp under alle omstændigheder!
mvh. Cornelia McKenzy aka. Ellie.
|
|
|
Post by Melodée Cholé Martin on Sept 30, 2009 17:52:33 GMT 2
Jeg kondolerer. Det er en yderst sørgelig nyhed. Det minder mig om grunden til, at Saga Anckarstierna, som jeg kender privat, forlod siden. Hendes mor gik bort grundet blodkræft, og kort efter fik hendes lillesøster erklæret akut leukæmi. Det er desværre trist, at det skal gå sådan for folk man holder af, men sådan er verden nu engang indrettet; man er ikke herre over døden
Jeg vil gerne stille mig selv til rådighed mht. ny admin, men hvis andre synes mere passende vil jeg selvfølgelig acceptere det.
|
|
|
Post by Thommas Willington on Sept 30, 2009 19:49:42 GMT 2
Jeg kondolere også. Jeg vil dog ikke tilbyde at være admin, da jeg ikke mener at jeg har nok erfaring til at jeg ville kunne styre det. Hvis der er nogen anden måde jeg kan hjælpe på vil jeg gøre det.
|
|
|
Post by mick on Oct 1, 2009 9:28:37 GMT 2
Det må jeg sige...det havde jeg ikke regnet med. :'(Jeg kondolerer også, men vil som Thommas ikke tilbyde migselv som ny admin, da jeg kender migselv godt nok til at vide, at jeg måske hurtigt vil køre sur i tingene, især, når jeg har tre karakterer på siden også. Vil dog gerne være med til at udvikle nye idéer, hvis der er behov for den slags.
|
|
|
Post by Horatio Edward Tennant on Oct 1, 2009 21:41:44 GMT 2
Jeg vil også gerne have lov til at tilbyde mine dybeste kondolencer. Det må have været et frygteligt tab - ikke blot for dig, men også for os, som aldrig har haft anledningen til andet end at glæde os over vores fantastiske admin. Jeg føler dog blot at jeg bør skamme mig helt igennem - jeg har været frygtelig inaktiv som medadmin her på Ho2 grundet studier, efterårets store trommeparader og en kommende tur til England i efterårsferien for at komme i betragtning til et legat på The Portsmouth Academy. Jeg har dog tænkt mig at være mere aktiv så snart så muligt for at få siden op og køre igen.
Jeg vil stille mig selv til rådighed som eventuel admin eller blive i rollen som nuværende medadmin til den nye admin, såfremt denne ønsker min position.
|
|
|
Post by Cornelia McKenzy on Oct 2, 2009 19:29:50 GMT 2
I er simpelthen så søde allesammen! Det har være en rigtig hård tid for både mig og Jakobs resterende venner, samt hans kæreste og hans familie. Jeg skylder måske, at fortælle det var selvmord som var komplet uventet, så det gør det ikke meget bedre. Jeg lader det lige stå åbent en uges tid endnu og så vil jeg tage kontakt til de der har meldt sig som interesserede.
|
|
|
Post by Destiny Z. Mariposas on Oct 3, 2009 15:27:09 GMT 2
Jeg kondolerer. Det er en sørgelig nyhed. Jeg vil gerne hjælpe på siden, der hvor der kan hjælpes.
|
|
|
Post by Loranie Vandalue on Oct 5, 2009 12:00:26 GMT 2
sikke trist, kondolerer dybt Han vil blive savnet. Du må endelig sige hvis der er noget jeg han gøre søde, vil også gerne være med til at hjælpe på siden.
|
|